På grunn av begrenset antall påmeldte har komiteen valgt å avholde både eksteriør og bruk samme dag. Eksteriørklassene går fra morgenen med føll først, så junior, og til slutt senior. Deretter følger bruksklassene på ettermiddagen. Vi vil jobbe hardt for å holde tiden så det er viktig at alle er klare til oppsatt tid.
Generell info for dagen:
Oppstart vil være kl. 08.30. Tidsskjema vil bli sendt ut senere denne uken, senest torsdag kveld. Katalog fås ved innsjekk.
Sekretariatet vil være åpent fra kl. 18.00 fredag kveld.
Det vil henge skilt, med ponniens navn, på boksen du har fått utdelt. Her skal du fylle inn navn på eier og telefonnummer. Skiltet skal henge igjen ved avreise. Flis må fylles på selv. Vi gjør oppmerksom på at boksene skal forlates i samme tilstand du fant den i. Bokser som ikke er rengjort vil etter faktureres med kroner 500,-
Husk vannbøtter og eget for.
Sekretariatet vil være åpent fra kl. 08.00 lørdag morgen.
Det vil være åpen kiosk i ridehuset med salg av vafler, toast, kaffe, te og mineralvann. Kiosken vil være åpen fra klokken 09.
Da det ikke blir festmiddag lørdag har vi booket plass på Tretten kro til et felles måltid fredag kveld klokken 20.00. Her vil det serveres pizza og drikke. Det ønskes at de som vet de vil være med sender en tekstmelding med antall til tlf: 97700638 – Anne Øien, innen torsdag 21.00. Pris per pers. avhenger av antall og Anne gir nærmere info om dette fredag.
Vi ser frem til å tilbringe en fin dag sammen med dere. Vel møtt og lykke til ?? |